wtorek, 12 lipca 2016

REALNA, WAKACYJNA LISTA

Ohoho kto to zawitał w skromne progi. Tak wiem, troszeczkę mnie nie było i tak wiem nikogo to nie obchodzi. Jest osiem minut po północy a mi do głowy wpadł świetny pomysł na post! Zapraszam na wakacyjną listę wakacyjnych rzeczy do zrobienia! 

Idź na spacer

Tak wiem to dopiero pierwszy punkt, a ja już każę ci wychodzić z domu, ale spokojnie. Najprawdopodobniej ratuje twoje oczy iksde. Wybierz się na krótki spacer, obojętnie czy to las czy centrum handlowe...

Załóż Twitter

Wiem, dużo osób nie jest przekonana do tego portalu i ja też nie byłam, ale jeśli  zrozumiecie na czym mniej więcej polega i zaobserwujecie innych świetnych użytkowników takich jak : *KLIK*
To pokochacie ten portal.

Zrób jakieś DIY

Okej może to nie jest jakieś odkrycie ameryki, ale im więcej punktów tym lepiej, także bierz nożyczki, klej czy co tam ci potrzebne! 

Oglądaj seriale

To też świetny sposób na spędzenie wakacji prawda? Zabaw się w mały challenge i zobacz ile odcinków dasz radę obejrzeć przez jedną noc lub przez cały dzień!

Miej coś swojego w internecie

Skoro masz teraz wolne 24/7 to czemu niby nie możesz robić czegoś w internecie, bądź blogerką, youtuberką, pisz opowiadania na wattpadzie, załóż aska o swoim idolu. Cokolwiek!


I w sumie to na tyle co mam do przekazanie iksde. Dziękuje za uwagę, miłego dnia, miłej nocy czy miłego popołudnia!

xxx

20 komentarzy:

  1. Seriale przede wszystkim! Haha :D Wakacyjny must have

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Seriale przede wszystkim! Haha :D Wakacyjny must have

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno DIY, i spacery, najlepiej te długie na świeżym powietrzu ♥ fajny pomysł na post! Obserwuję :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. DIY to świetny pomysł!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. same świetne pomysły, ja z niektórych korzystam :D chodź nie jestem przekonana do twitera (nawet na fb jestem rzadko, bo ciągle jestem na blogu, youtube i instagramie) :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ne byłam przekonana, ale to naprawdę świetna aplikacja <3 Obecnie nie mogę bez niej żyć :D

      Usuń
  6. Coś swojego w internecie, najlepiej blog. Zapraszam do mnie na nowinki o lotto online

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły. Ja aktualnie chodze do pracy więc nie mam duzo czasu na inne rzeczy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Spacer najlepszy na zabicie nudy ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna lista :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W wakacje, gdy na dworze piękna pogoda - uwielbiam wychodzić na spacery i doceniać uroki lata :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BLOGOWICZKA , Blogger