czwartek, 14 kwietnia 2016

Czwartki z Iv: Jak być popularnym w szkole?

Hej! Zabijcie mnie nic nie dodałam w poniedziałek, szczerze to był jeden z cięższych poniedziałków tak jak ten tydzień, masa kartkówek, sprawdzianów itd. Oby dotrwać do jutra i 5 dni wolnego, bo trzecioklasiści piszą sprawdziany! Życzę Ci powodzenia, jeśli jesteś w III klasie i to czytasz ♥
Na dziś postanowiłam przygotować trochę śmieszkowego posta, miłego czytania!

1) Staraj się obadać środowisko już popularnych osób, najlepiej chodź z małym notesikiem i notuj jak się zachowują, co mówią a jeśli chcesz iść na całość to notuj w co są ubrani każdego dnia!
2)Zapisz się na wszystkie możliwe zajęcia dodatkowe! WSZYSTKO! Matematyka, niemiecki, modelarstwo, siatkówka! Tam są ludzie i na pewno Cię polubią, jeśli nie to znajdzie się chociaż jedna osoba z brakiem przyjaciół, która będzie chciała z tobą przebywać!
3) Siedź na portalach społecznościowych! Pisz tylko do popularnych osób, rzecz jasna. Najlepiej żebyś była dostępna 24/7 ! Wtedy ludzie dostrzegą że można liczyć na Ciebie w każdej chwili!
4) Nie bądź sobą! Skoro nie jesteś popularny to fajny pewnie też. Udawaj, to jedyna opcja.
5) Biegnij na każde zawołanie popularnej osoby. Nie ważne czy zerwała z chłopakiem czy też złamał jej się paznokieć, musi wiedzieć że zawsze przy niej będziesz!
6) Praw im komplementy, nawet jeśli uważasz że tak nie jest. Wiesz najpierw musisz się przypodobać a potem porozstawiasz ich po kątach!
7) Zwracaj na siebie uwagę, na wszystkie możliwe sposoby! Przynieś kurę do szkoły, zetnij się na łyso! Masz pełną dowolność!
Na koniec motywujący obrazek! Bo wiadomo, motywacja ponad wszystko!! Iksde

Błagam nie myślcie po tym poście, że jestem jakaś nie normalna, ja tylko mam takie poczucie humoru, dodam jeszcze, że w szkole raczej jestem tą szarą myszką i w sumie nie narzekam, na kolejnego posta napisze chyba coś mądrego iksde.
Do następnych postów!
xxx

34 komentarze:

  1. Przydatny post! hehe;)
    Fajne poczucie humoru. :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny post! hehe;)
    Fajne poczucie humoru. :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy poradnik :D martwiłoby mnie gdyby ktoś naprawdę zaczął się tak zachowywać, ale myślę że zapisanie się na wszystkie zajęcia dodatkowe jest niemożliwe, bo przynajmniej u mnie w szkole kilka zajęć odbywało się w tym samym czasie :D ale są już niektórzy ludzie którzy 24/h siedzą na fb aktywni..
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ciekawy poradnik jak zostać popularnym :'D
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj błagam Cię nie mów nic nawet o egzaminach.. No zazdroszczę tych dni wolnych, ale niestety trzeba iść i napisać. :(
    Bardzo fajnie to napisałaś, troszkę się pośmiałam! Czekam na więcej.

    OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz) I ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem szarą myszką, h5
    Wypróbuję to z kurą, zostanę gwiazdą omg
    Btw. ja jestem aktywna 24/7 ale ciii XDDD

    lovki xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzo fajny z humorkiem :D Mi się bardzo spodobał :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Ciekawy kto odważny i wykorzysta go w szkole ;P

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe chyba nie przeczytałaś XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  10. Porady są bardzo ciekawe:)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie porady lol XDD
      nie obserwuje się wzajemnie :p

      Usuń
  11. Tylko stosować te rady haha Fajny post z humorem :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha na pewno byśmy się wyróżniali stosując te metody :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Ze szczyptą ironii :)
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Po egzaminach zacznę stosować Twoje rady hahaha!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zamiast kurę to kaczkę? :D Tak bardziej politycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha dzięki za poprawę humoru XD ;*
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hehhe zabawnie sie czyta :)000

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BLOGOWICZKA , Blogger